11 priežasčių, kodėl man patiko Rocky Mountaineer’s Rockies to Red Rocks maršrutas

11 priežasčių, kodėl man patiko Rocky Mountaineer's Rockies to Red Rocks maršrutas

Naujausias Rocky Mountaineer prabangus traukinio maršrutas „Rockies To The Red Rocks“ keliauja iš Denverio, Kolorado valstijoje, į Moabą, Juta. Kelionė palei Kolorado upę – šalia ir per žandikaulius sveriančius kalnus ir per didingus kanjonus su uolomis, pastatytomis po ilgus metus trukusios erozijos – iki iškilusių Raudonųjų uolų. Derinkite tai su gurmaniškais valgiais, firminiais kokteiliais ir erdviais autobusais su stikliniu kupolu, ir jums patiks ši kelionė per pietvakarius.

Pastaba: Rocky Mountaineer rėmė mano kelionę. Visos nuomonės ir mintys yra mano pačios.

Susipažinkite su Uoliniu alpinistu

Uolinis alpinistas jau seniai buvo pripažintas už prabangias keliones traukiniais visoje Vakarų Kanadoje. Prasidėjęs 1990 m., Rocky Mountaineer išaugo ir tapo didžiausiu privačiu turistiniu traukiniu pasaulyje. Jie didžiuojasi gavę daugybę apdovanojimų, įskaitant pripažinimą „Pasaulio pirmaujančiu prabangiu traukiniu“ 2021 m. Pasaulio kelionių apdovanojimuose.

„Rockies To The Red Rocks“ yra pirmoji Uolinių alpinistų linija Jungtinėse Valstijose, einanti tarp Denverio („Mile High City“) ir raudonojo smiltainio Moabo kalnų. Kelionė trunka nuo balandžio iki spalio.

Štai mano 11 priežasčių, kodėl man patinka naujausias Rocky Mountaineer maršrutas „Rockies to The Red Rocks“.

Jo-Anne Bowen

1. Prabangūs stikliniai kupolo vagonėliai

Stikliniai kupolo vagonai su dideliais langais Rocky Mountaineer yra pagaminti pagal užsakymą, kad suteiktų maksimalias galimybes mėgautis visais jus supančiomis peizažais. Poilsio automobilyje siūlomos baro paslaugos, minkštos pliušinės kėdės ir gražios grojamojo fortepijono melodijos.

2. Bagažas prižiūrimas visos kelionės metu

Mano lagaminas buvo prižiūrėtas į viešbutį ir iš jo, jis keliavo atskirai nuo traukinio. Man patiko, kad nereikėjo neštis savo bagažo!

Pro patarimas: Kasdieniniam naudojimui atsineškite nedidelį maišelį su minkštais kraštais, nes nėra šiukšliadėžių, trukdančių matyti. Jūsų krepšys minkštu šonu turi tilpti po sėdyne.

Raudonojo roko šalis.
„Red Rock Country“ (nuotraukų autorius: Jo-Anne Bowen)

Mane sužavėjo neįtikėtinas kraštovaizdis ir mūsų šeimininko komentaras, paaiškinantis istorinę ir geografinę reikšmę.

Diena 1

Pirmą dieną keleiviai nukeliauja iš Denverio į Glenvud Springsą, kelionė trunka apie 8 valandas. Štai keletas mano įsimintinos kelionės kadrų.

Pirmasis mūsų kelionės akcentas buvo 10 kreivių įveikimas stačiu laipsniu iki Uolinių kalnų. Atkreipkite dėmesį į vėjo ir sniego blokų nuotrauką. Oras kartais gali būti gana bjaurus. Tada pravažiavome Rocky Flats laukinės gamtos rezervatą. 1960–1990 metais ši sritis buvo Rocky Flats branduolinis objektas. Meninė instaliacija Šaltojo karo arklys buvo dalis ankstyvųjų protestų prieš objektą. Mokesčių mokėtojams uždaryti objektą kainavo 10 milijardų dolerių!

Pravažiavę tunelių rajoną perėjome 30 tunelių per 13 mylių – didžiausia tunelių koncentracija šalyje. Visi tuneliai buvo pastatyti 1902–1904 m. Ilgiausias yra Moffat tunelis, kurio ilgis yra šiek tiek daugiau nei 6 mylios.

Keliaudami per Tunelio rajoną pateksime į žemyno takoskyrą. Netrukus iškilę Gore kanjono kanjonai, kai kurie siekia net 1000 pėdų, pasitinka mus, kai keliaujame vaizdingais Kolorado upės vaizdais. Stebėkite upių gegnių ekspertus, kurie sprendžia šią vandens atkarpą.

Arčiau Glenvud Springso iš Uolinių kalnų pereiname į Red Rock Country, kai patenkame į Glenvudo kanjoną, žinomą kaip „viena vaizdingiausių JAV gamtos objektų“.

Atėjome į tobulos dienos pabaigą: 1 diena ant Rocky Mountaineer. Norėdami gauti informacijos apie mūsų „Glenwood Springs“ viešbutį, patikrinkite 9 žemiau.

Kolorado vyno šalis.
Kolorado vyno šalis (Nuotraukų kreditas: Jo-Anne Bowen)

2 diena

Antroji diena prasideda šviesiai ir anksti, kai keliaujame iš Glenvudo šaltinio į Moabą. Kelionė trunka apie 5 valandas.

Pasiruoškite antrajai nuostabių peizažų dienai: Raudonosios uolos yra be galo stulbinančios! Įdomu pastebėti, kad visai šalia Glenvud Springso yra seniausias anglies siūlių gaisras JAV

Netrukus patenkame į De Beque kanjoną – siaurą 15 mylių kanjoną palei garsiąsias Book Cliffs.

Kadangi esame netoli Grand Junction miesto, patenkame į vaisių auginimo zoną ir Kolorado vyno šalį. Čia atsiranda kai kurie skanūs laive esantys vynai.

Visai šalia Grand Junction patenkame į Rubino kanjoną ir stebimės raudono smiltainio uolomis. Tada kertame Kolorado / Jutos valstijos liniją paskutinėje kelionės į Moabą atkarpoje.

Prie pat Moabo pravažiuojame įėjimą į Arches nacionalinį parką ir eilės pabaigą.

Rocky Mountaineer vedėjas ir komentatorius.
„Rocky Mountaineer“ šeimininkas ir komentatorius (Nuotraukų kreditas: Jo-Anne Bowen)

4. Dėmesingas aptarnavimas su šypsena

Malonūs šeimininkai jus pasitiks ir pasirūpins visais jūsų poreikiais. Man patinka būti lepinamas savo pliušinėje sėdynėje ir apsuptas kvapą gniaužiančių vaizdų. Kelionė prasideda rytine mimoza ir tostu: „Sveikinimai į nuotykius“. Aplinka tampa tarsi šeima, nes šeimininkai užsuka pabendrauti, o svečiams patinka lankytis su naujais draugais.

5. Mėgaukitės degustavimo ir gurkšnojimo kelione

Man patiko degustacijos ir gurkšnojimo kelionė su gurmaniškais valgiais, firminiais kokteiliais ir vietiniais vynais!

Patiekaluose yra vietinių produktų, kepinių, mėsos ir vynų. Trijų patiekalų pietūs 1 dieną yra ypatingas malonumas! Kiekvieno valgio metu yra vegetariškas pasirinkimas. Rocky Mountaineer rūpinasi, kad žinotų apie bet kokius svečio mitybos pageidavimus.

Neįtikėtini uolienų dariniai.
dienos uolienų dariniai (Nuotraukų kreditas: Jo-Anne Bowen)

6. Geležinkelio maršrutas tik dienos šviesai

Siekdamas maksimaliai apžiūrėti lankytinas vietas, Rocky Mountaineer keliauja tik šviesiu paros metu. Tai leidžia atsisėsti, atsipalaiduoti ir mėgautis kelione. Iš esmės jūs paliekate „vairavimą“ kam nors kitam! Tai puikiai tinka senjorams ir tiems, kurie ieško atpalaiduojančios kelionės.

Traukinys taip pat važiuoja „Kodak“ greičiu, kad svečiai galėtų daugiau laiko mėgautis kraštovaizdžiu. Kai kuriose vietose traukinys sulėtėja, kad būtų puiki galimybė fotografuoti.

7. Ribotas belaidis internetas ir mobiliojo telefono paslauga traukinyje

Man patiko, kad traukinyje buvo ribotas „Wi-Fi“ ir mobiliojo telefono ryšys! Buvo malonu išjungti skaitmeninį pasaulį ir praleisti laiką mėgaujantis gamta ir susirasti naujų draugų. Traukinys juda pakankamai lėtai, kad jaučiausi patogiai judėdamas, nesvarbu, ar keltis pasitempti, aplankyti vagoną, ar pabendrauti su naujais draugais.

8. Laukinės gamtos dėmesys

Stebėkite, ar aukštai medžių viršūnėse nėra erelių lizdų. Ar žinojote, kad lizdai gali būti 6–8 pėdų pločio ir sverti beveik toną? Mūsų vedėjas ir pasakotojas puikiai davė mums „galvą“ tam tikrose Kolorado upės ir Knygų uolos srityse. Taip pat Jutos dykumos srityje pastebėjome keletą smaigalių. Pronghorns yra greičiausi gyvūnai Amerikoje, galintys išlaikyti 60 mylių per valandą greitį. Atpažinsite juos iš balto stuburo ir papilvės.

kambarys viešbutyje Denver.
kambarys viešbutyje Denver (Nuotraukų kreditas: Jo-Anne Bowen)

9. Apsistokite istoriniame viešbutyje Glenvud Springse

1 diena iš Denverio trunka apie 8 valandas, kad pasiektumėte Glenwood Springsą. Miestelis garsėja didžiausiu pasaulyje mineralinių karštųjų versmių baseinu Glenwood Hot Springs Pool.

„Rocky Mountaineer“ svečiai nakvoja viename iš trijų istorinių viešbučių. Mums patiko viešnagė viešbutyje Denver, priešais geležinkelio stotį. Šis boutique viešbutis yra vienas geriausiai įvertintų viešbučių rajone. Man ypač patiko senoviniai baldai ir jaukus kambarys su senovine antklode ant lovos.

Glenvud Springsas buvo tikras „laukinių vakarų miestas“, kuriame apsilankė tokie žymūs asmenys kaip Buffalo Bill, Doc Holliday (kuris palaidotas miesto kapinėse) ir Al Capone.

10. Judėjimo pagalba traukinyje

Rocky Mountaineer kelionės puikiai tinka riboto judumo žmonėms. Gali judėti tiek mažai arba tiek, kiek nori. Taip pat yra pagalbinių judėjimo priemonių.

„Rocky Mountaineer“ siekia, kad mobilumas ir pasiekiamumas būtų patogus visiems. Jei jums reikia specialios pagalbos, būtinai perskaitykite šią mobilumo ir prieinamumo informaciją. Užsakymo metu reikia nurodyti mobilumo pageidavimus.

Kirtimas per Jutos ir Kolorado sieną.
Jutos ir Kolorado sienos kirtimas (Nuotraukų kreditas: Jo-Anne Bowen)

11. Pasirinkite iš lanksčių atostogų paketų

Šiame maršrute „Rockies To The Red Rocks“ yra du paketai.

Pagrindinis paketas, vadinamas dviejų dienų geležinkeliu: Denveris į Moabą, siūlo dvi dienas traukiniu ir vieną naktį apgyvendinimą Glenvud Springse. Svečiai apsistos viename iš trijų istorinių viešbučių: „Hotel Denver“, „Hotel Colorado“ arba „Glenwood Hot Springs Lodge“.

Antrasis paketas, vadinamas Rockies To Red Rocks Classic, taip pat apima viešbučius Denveryje ir Moabe.

Taip pat galite užsisakyti patobulinimų ir lankytinų vietų Denveryje ir Moabe.

Svečiai gali pasirinkti keliauti į vakarus, pradedant Denveriu, arba į rytus, pradedant nuo Moabo. Kai kurie svečiai netgi nusprendžia surengti kelionę pirmyn ir atgal, vadinamą „Kelione ratu“.

„Rocky Mountaineer“ sugrąžina kelionių traukiniu džiaugsmą ir romantiką. Kokia tai buvo pasakiška kelionė. Nekantrauju surengti dar vieną Rocky Mountaineer kelionę!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.