Mes įsimylėjome Liebcheną tą akimirką, kai atkreipėme dėmesį į jį gyvūnų prieglaudoje ir dabar jis leidžiasi į įvairius nuotykius su mumis

Liebchen yra bendraujanti, gyvybinga ir žaisminga oranžinė katė. Mes jį įsimylėjome tą akimirką, kai pamatėme jį šaulių gyvūnų prieglaudoje netoli Aspeno, Kolorado valstijoje. Kai parsivežėme Liebcheną namo, jis rėkdavo-miauk prie durų, kad išeitų į lauką ir apžiūrėtų, todėl gavome jam diržus, o visa kita – istorija.

Liebchenas paėmė petnešas ir pavadėlį ir į pirmąjį žygį išvyko būdamas 10 savaičių. Dabar jis leidžiasi į nuotykius visur su mumis (savo letena ir miau). Jis slidinėja, važinėja sniego motociklais, žygiuoja pėsčiomis, stovyklauja, plaukioja irklenėmis, plaukioja, keliauja į kelionę, skraido lėktuvais – visur!

Daugiau informacijos: Instagram | tiktok.com

Susipažinkite – Liebchen – nuotykių kupina oranžinė katė, kurią priėmėme iš šaulių gyvūnų prieglaudos netoli Aspeno, Kolorado

Mūsų draugas atsiuntė mums Liebcheno nuotrauką, kuri buvo paskelbta Šaulių gyvūnų prieglaudos Facebook puslapyje. Jo akyse buvo kažkas tokio, maži pusiau balti ūsai, ir jis buvo toks mažas ir atrodė kupinas gyvybės. Kai nuėjome su juo susitikti, jis vienas kampe šnypštė kitiems kačiukams, kurie žaidė tarsi labai susierzinę su jais. Jis nebuvo išsigandęs, patogiai išsiplėtė, tiesiog aiškiai susierzino su kitais kačiukais. Atrodė, kad jis sakytų „įvaikink mane, o ne juos! Manėme, kad tai buvo įžūlus, juokingas, ir jo asmenybė iš karto pasireiškė.

Jis žengė (vanojo) prie pat mūsų, suspaudė mūsų rankas ir pradėjo murkti tuo metu, kai jį laikėme. Iš jo juokingo elgesio, didelių plačių akių ir jo bendros energijos iš karto supratome, kad jis mums puikiai tinka. Jis buvo kalbus nuo tada, kai jį sutikome. Mums tai patiko. Iki šiol jis nenustoja su mumis kalbėtis ir tiksliai pasako, ką apie viską jaučia.

Tą akimirką, kai parvežėme jį namo, katė išreiškė poreikį išeiti į lauką ir patyrinėti. Liebchenas į pirmąjį žygį išvyko būdamas 10 savaičių!

Liebchen vokiškai reiškia „mieloji“. Kai mano mama buvo maždaug mano amžiaus, ji turėjo katę, vardu Liebchen. Manėme, kad tai unikalu, todėl pavadinome savo naująjį mažą kailinį. Tai taip pat pradeda pokalbius ir leidžia susisiekti su naujais žmonėmis, su kuriais sutinkame keliaudami ar išvykdami.

Dabar jis leidžiasi į nuotykius visur su mumis!

Jis eina slidinėti

Liebchenas tikrai niekada negalvojo, kokią įrangą mes jam uždėjome. Dažniausiai stengiamės ant jo uždėti tik tokius dalykus, kurie yra praktiški ir turi realios naudos. Atrodo, kad jis žino, kad akiniai ir švarkai turi paskirtį. Akiniai apsaugo nuo sniego aklumo, saulės nudegimo ir vėjo. Jie taip pat padeda apsaugoti jo akis nuo dulkių ar lazdelių vasarą. Striukes apsivelkame tik tada, kai šalta ir jam reikia.

Jis tikrai turi smagių dalykų, pavyzdžiui, akinius nuo saulės ir atogrąžų marškinius, bet jis tiesiog leidžia laiką su jais ir lieka vėsus. Jei kuriuo nors momentu jis parodytų stresą ar nepasitenkinimą dėl ko nors, mes tikrai neverstume jo nieko dėvėti. Manome, kad labai svarbu atkreipti dėmesį į jo kūno kalbą, kai linksminamės, bet ir nuotykių metu. Liebchenas myli savo krepšį.

Sniego motociklas

Stovyklavimas

Žygiai po Maroon Bells Aspen mieste, Kolorado valstijoje

Iš visų dalykų, kuriuos darome su juo, Liebchenas mėgsta žygius. Jam patinka tyrinėti mišką ar desertą. Jam patinka šokinėti ant akmenų ir rąstų ir nuo jų. Jam patinka užuosti naujas vietas ir rasti naujų rūšių augalų, vabzdžių ir gyvūnų. Jis taip pat mėgsta tyrinėti įvairias Vakarų JAV vietoves. Jam patinka eiti kartu su mumis, rodyti kelią ar sekti taku. Jam labai patinka būti lauke, bet ten, kur mes gyvename, yra daug plėšrūnų, tokių kaip kalnų liūtai, bobcats, lapės, ereliai, vanagai ir lokiai. Esame per daug nervingi, kad išleistume jį į lauką vieną, o tai, tiesą sakant, per pavojinga, todėl prisitaikėme ir dabar jis mėgsta savo pasivaikščiojimus ir žygius. Žygiai leidžia jam saugiai mėgautis lauke.

Jis taip pat mėgsta slidinėti su mumis, bet tas sezonas nėra ištisus metus. Jis joja ant mūsų pečių ar mūsų kuprinėje ir tiesiog kiša savo mažą veidelį į vėją. Jam patinka vėjas ūsuose, snūsta ant gondolos ar keltuvo, jam patinka susitikti su naujais žmonėmis.

Irklentės Mičigane

Važiavimas gondola Telluride, Kolorado valstijoje

Dviračiu Sportas

Liebchenas mėgsta susitikti su naujais žmonėmis ir gali greitai tapti geriausiu jūsų draugu

Geriausia dalis apie Liebcheną? Jis yra atviras, labai balsingas ir sukelia šypseną visiems, kuriuos sutinka. Ši bebaimė katė mėgsta susipažinti su naujais žmonėmis ir mėgsta draugauti su šunimis. Jis greitai taps jūsų naujuoju geriausiu draugu ir prisiglaudęs ant kelių pakalbės apie savo dieną.

Galite susidurti su savo naujuoju geriausiu draugu takeliu, kalnų viršūnėje, restorane ar net slidinėjimo keltuvu!

Katinas pradėjo kaupti daugybę gerbėjų savo socialiniuose tinkluose, kur mes dalinamės jo nuotykiais su kailiukais iš daugelio pasaulio šalių

Per pastaruosius kelerius metus visi daug išgyvenome, todėl tikimės skleisti jo džiaugsmą ir padaryti pasaulį laimingesniu – po vieną šypsenos ir katės nuotykių nuotrauką ir vaizdo įrašą.

Liebchenas turi daugiau nei 50 000 sekėjų „Instagram“ ir 33 000 „Tiktok“

Viena iš svarbiausių mūsų misijų – pasisakyti už gyvūnų gelbėjimą

Kiekvienais metais visame pasaulyje galima įvaikinti milijonus kačių ir šunų. Norime pabrėžti, kad svarbu įvaikinti kailininką iš prieglaudos, o jei negalite įsivaikinti, apsvarstykite galimybę paaukoti savo mėgstamai prieglaudai, kad paremtumėte jų tikslą.

Gelbėti gyvūnai tikrai dėkingi už tai, kad jie buvo priimti jūsų namuose ir šeimoje. Liebchenas pakeitė mūsų gyvenimus ir žinome, kad kiti žavūs gyvūnai gali padaryti tą patį už bet kurį kitą.

Dažnai sakome, kad Liebchenas mus išgelbėjo ir neįsivaizduojame gyvenimo be jo

Raginame visus prieš perkant augintinį pagalvoti apie gelbėjimą ir įvaikinimą iš prieglaudos. Kiekvienais metais yra milijonai gyvūnų, kurie gali tapti geriausiu jūsų draugu. Gelbėti gyvūnai turi kažką tokio ypatingo ir tikrai tampa nuostabiu šeimos papildymu. Atrodo, jie žino, kad tu juos išgelbėjai, bet mes tikrai tikime, kad jie išgelbės kiekvieną, kuris juos įvaikins. Mes visada sakome, kad Liebchenas mus išgelbėjo.

Tikrai yra gelbėjimo gyvūnas, tinkantis bet kokiai situacijai, gyvenimo aplinkybėms ir šeimos struktūrai. Gyvūnai turi tokį platų asmenybių spektrą, todėl tikrai galite rasti idealų atitikmenį savo gyvenimui. Mes tikrai tikime, kad bet kuri katė gali tapti nuotykių kate, o bet kuris gelbėjimo gyvūnas gali tapti jūsų nauju geriausiu draugu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.