Nerūpestingas gilus pasinerimas į desertą

Share via email

Siekite ir raskite savo palaimą „Civana Wellness Resort & Spa“.

Straipsnio turinys

CAREFREE, AZ. – Praėjo kiek daugiau nei 48 valandos, kai šios palaimingai pavadintos vietos tiesioginė ir perkeltinė prasmė susiliejo su manimi. Būti Carefree mieste, kuris yra kelios minutės kelio automobiliu į šiaurę nuo Skotsdeilo, yra paprastas. Būti nerūpestingam – tai kitas reikalas, kuris užtruko kelias dienas po to, kai atvykome į „Civana Wellness Resort & Spa“, besiribojantį su miesto ir Sonorano dykumos pakraščiu. Bet berniukas buvo to vertas.

Reklama 2

Tai buvo pirmosios tikros mūsų atostogos tikrąja to žodžio prasme per daugiau nei dvejus metus ir, kaip ir daugelis kanadiečių, po neaiškių ir nerimą keliančių 26 mėnesių besileidžiantys saulės ir ramybės, nusprendėme pasinerti į nuostabų pasaulį. kelionių, o ne visą patrankos sviedinį. Pagalvokite apie tai kaip apie meditaciją virš Moš duobės. Anksčiau buvome Saulės slėnyje, todėl puikiai žinojome, kad nuostabios lauko pramogos kartu su puikiais restoranais, lengvai besileidžiančiais žmonėmis ir tiesioginiu skrydžiu iš Vankuverio buvo būtent tai, ką liepė gydytojas po pandemijos.

Jogos veja su Frank Lloyd-Wright įkvėptu SPA pastatu fone.  Teritorijoje gausu laukinės gamtos, įskaitant bobcats, triušius, vanagus ir kolibrius.  KREDITAS: „Civana Wellness Resort & Spa“.
Jogos veja su Frank Lloyd-Wright įkvėptu SPA pastatu fone. Teritorijoje gausu laukinės gamtos, įskaitant bobcats, triušius, vanagus ir kolibrius. KREDITAS: „Civana Wellness Resort & Spa“. Civana Wellness Resort & Spa nuotr

Tačiau receptas, su kuriuo susidūriau Civanoje, buvo tai, ko niekada anksčiau nepatyriau. Ir tai buvo tikra ramybės, atsipalaidavimo ir taip, nerūpestingo egzistavimo būsena. Pirmą kartą į ramią sodybą atvykome apie vidurdienį po rytinio jodinėjimo žirgais, o radę laisvą kambarį anksti užsiregistruoti (šiek tiek Nirvanos) nusimetėme lagaminus, persirengėme tampriais drabužiais ir nuėjome į jogos centras miofascialinio atpalaidavimo kursui. 45 minučių trukmės užsiėmimas pažadėjo „išlaisvinti toksinus ir atkurti jungiamųjų audinių elastingumą nuo galvos iki kojų pirštų galiukų putomis ir trigerio taško terapiją“, todėl mano žmona nupirko namų naudojimui dėžutę su trimis skirtingo dydžio kamuoliukais, kurie buvo naudojami klasė. SPA butiko darbuotojas sakė, kad tai buvo vienas perkamiausių prekių.

Reklama 3

Straipsnio turinys

Tada buvo porą valandų prie baseino, tapo ramiau, nes nebuvo nei skambančios muzikos, nei vandens sparnuotų vaikų purslų ir cypimo (minimalus svečių amžius – 14 metų). Vos po 17 val. grįžtama į jogos centrą palaimingo miego meditacijai, kurios „siekimas yra visiškas pasidavimas iš vidaus ir išorės“. A užmigo šiek tiek virš 45 minučių pamokos vidurio ir, pažadintas švelnaus gongo, jautėsi stebėtinai žvalus. Vakarienė kurorto restorane „Terras“ papildė labai reikalingą restauraciją, o lauko terasos sėdimos vietos buvo ideali vieta užbaigti pirmą dieną „Civana“.

Čia turėčiau pasakyti, kad neskaitant kassavaitinio tempimo užsiėmimo ir retkarčiais besimėgaujančių dėmesingumo programėlių, aš nesu naujojo amžiaus žmogus. Vienintelės mano kelionės į mistiką yra Van Morrisono dėka. Tačiau eidama miegoti atsidarė mūsų balkono durys, kad įleistų vėsų Sonorano dykumos nakties orą, jaučiausi taip ramiai, kokios nebuvau patyręs ilgą, ilgą laiką (niekada?). Mano mintys neleisdavo skirtingu greičiu, kaip paprastai.

Skelbimas 4

Straipsnio turinys

Kitą dieną buvo visa diena, pradedant intensyvia sukimosi pamoka lauke mano žmonai, o man – saulėtekio srauto jogos užsiėmimu nuostabioje kurorto jogos pievelėje. Toli gražu nebuvo bauginantis pratimas, koks buvo ankstesnis jogos užsiėmimas, bet buvo įtrauktas į visus lygius ir nebuvo jokio spaudimo daryti tą tobulą pozą. Aplinka buvo nuostabi – kolibriai, vanagai ir dykumos gyvūnai stebėjo šiuos keistus žmones, darančius su savimi keistus dalykus. Po pietų jis buvo perkeltas į gražų SPA pastatą, kurio dizainą stipriai paveikė Frank Lloyd-Wright, skirtas vandens terapijos grandinei, po kurios buvo atliktas masažas. Guminis geriausiai apibūdino, kaip jaučiausi po to, kai sėdėjau garų pirtyje, ir prireikė visų mano pastangų, kad išeičiau į SPA baseiną, kad galėčiau greitai paplaukioti, labiau plūduriuoti, o paskui nusileisti ant vandens. šezlongas. Kai karšta saulė džiovino vandenį ant mano odos, jaučiausi labiau atsipalaidavęs ir ramesnis nei vakar. Tačiau turėjo ateiti dar daugiau ramybės. Kasdienį dėkingumo ratą praleidome ir pasirinkome ankstesnę vakarienę, kuri buvo skirta sėdėti saulėlydyje Terras lauko terasoje.

Reklama 5

Kitą dieną vyko daugiau jogos ir sukimosi užsiėmimų, o pirmą kartą nuo mūsų atvykimo išvykome už 20 minučių trukmės pasivažinėjimo mikroautobusu, po kurio sekėme pustrečios valandos žygio su gidu McDowell Sonoran draustinyje. Kaip ir visos Civana siūlomos pamokos, žygiai ir pasivažinėjimai dviračiais yra kasdieninio meniu dalis, iš kurios svečiai gali pasirinkti savo veiklą. Visa tai kurorto svečiams yra nemokama, išskyrus žygius ne nuosavybėje, kurie paprastai kainuoja tik 15 USD vienam asmeniui transporto ir vadovo išlaidoms padengti, ir 35 USD vertės miksologijos kursą. Užsiėmimai užsipildo greitai, todėl rezervuokite juos gerokai prieš atvykdami – kurorte yra puikiai sukurta internetinė kalendoriaus rezervavimo sistema – ir, kaip išsiaiškinome, populiariausios užsipildo greitai.

Kasdienis „Civana“ užsiėmimų meniu – didžioji dauguma svečiams nekainuoja jokių papildomų išlaidų – suteikia įvairiausių fizinių ir dvasinių potyrių.  KREDITAS: Andrew McCredie
Kasdienis „Civana“ užsiėmimų meniu – didžioji dauguma svečiams be jokių papildomų išlaidų – suteikia įvairiausių fizinių ir dvasinių potyrių. KREDITAS: Andrew McCredie Andrew McCredie nuotrauka

Įsitaisę paskutinei vakarienei „Terras“ – pirmas dvi naktis praleidau Farerų saloje, norėdamas užbaigti paskutinę vakarą skanėstu – paragavome nepaprastai atpalaiduojančios ir gaivios trijų dienų viešnagės. Lyg užuomina virš galvų praskriejo didžiulė juosta ir nukrito palmės lapuose už penkių metrų. Iš viršaus į mus žvelgė didžiulė raguota pelėda, kuri, mūsų serverio teigimu, turi lizdus Civanos nuosavybėje. Užmerkus akis su baimę keliančiu paukščiu, mane apėmė nuostabus, nepaaiškinamas ramybės jausmas. Nerūpestingoje buvau nerūpestinga.

Kiek tai truko? Maždaug iki to laiko, kai nusileidome Vankuveryje ir sužinojome, kad „Air Canada“ pametė mūsų bagažą arba, jų liaudiškai tariant, „vėlavo“.

O gerai. Geriau turėti Zen’ą ir prarasti, nei niekada neturėti Zen’o.

Reklama 1

komentarai

„Postmedia“ yra įsipareigojusi palaikyti gyvą, bet pilietišką diskusijų forumą ir skatinti visus skaitytojus pasidalinti savo nuomone apie mūsų straipsnius. Komentarų moderavimas gali užtrukti iki valandos, kol jie pasirodys svetainėje. Prašome jūsų pastabas išlikti aktualiomis ir pagarbiomis. Įgalinome pranešimus el. paštu – dabar gausite el. laišką, jei gausite atsakymą į savo komentarą, bus atnaujinta jūsų stebima komentarų grupė arba jei vartotojas, kurį stebite, komentuos. Jei reikia daugiau informacijos ir išsamios informacijos, kaip koreguoti el. pašto nustatymus, žr. bendruomenės gaires.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.